لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

کابینت اشپزخانه

ما در آشپرخانه ظروف و وسایل برقی زیادی را داریم که گذاشتن این همه وسیله بر روی میز پیشخوان و یا میز غذاخوری ظاهر آن را مخدوش و از نظر فضای موجود هم باید به شکل مرتبی آنرا مدیریت نمودکابینت باعث می شود شما بتوانید تعداد زیادی وسایل و البته ظروف را در درون کابینت های اطراف اجاق گاز ، سینک ظرفشویی ، یخچال و دیگر فضاها جاسازی کنید. با استفاده از کابینت می توانید فضای اشپزخانه را مدیریت کرده و وسایلی که در الویت قرار دارند را در کابینت های پایین و دم دست قرار دهید.

کابینت شیراز - کابینت در شیراز - 

کابینت وکیوم شیراز

کابینت به شکل امروزی، در اوایل قرن بیستم میلادی و ابتدا به صورت کمدهای تکی در آشپزخانه‌ها به کار گرفته شد. تا پیش از آن آشپزخانه‌ها دارای کابینت‌های ثابت و جاسازی شده و محل مشخصی برای اجاق گاز، یخچال و دیگر وسایل آشپزخانه نبودند و اغلب فعالیت‌ های صورت گرفته شده در آشپزخانه (مانند آماده‌سازی مواد غذایی) بر روی میز وسط آشپزخانه انجام می‌شد. ( 

کابینت شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع کابینت آشپزخانه در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه همکاری نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در زیبایی منزل مسکونی دارد و جلوه ظاهری آن را چند برابر می کند. آشپزخانه پرکاربردترین و جذابترین بخش برای خانم های خانه دار است. از نظر خانم های خانه دار آشپزخانه اصلی ترین محل خانه به مشار می رود. هم از نظر تعداد و تنوع وسایل موحود و هم از نظر اینکه خانم های خانه دار معمولا وقت خود را در این محیط آشپزخانه می گذرانند. البته اشپزخانه برای دیگر افراد خانواده هم محل مهمی است از آن جهت که برای صرف غذا و یا پختن غذا به آن مراجعه می کنند.

افراد برای انتخاب بهترین نوع کابینت آشپزخانه ، مواردی مانند نوع مواد تشکیل دهنده ، کیفیت، قیمت مناسب و زیبایی ظاهری آن را ملاک انتخاب قرار می دهند. پیشنهاد می کنیم با شناخت کامل از کیفیت مواد ساخته شده کابینت و همچنین بررسی معایب و مزیت های هر کدام ، یک خرید آگاهانه و منصفانه داشته باشید و سال ها از کابینت آشپزخانه با کیفیت عالی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان انواع کابینت آشپزخانه در شیراز با کارشناسان ما تماس بگیرید ۰۹۱۷۴۳۳۱۷۳۳ – ۰۷۱۳۲۲۶۲۶۷۰

این فروشگاه به عنوان نمایندگی فروش انواع کابینت آشپزخانه در شیراز و استان فارس فعالیت می نماید.

 

نمایندگی فروش انواع کابینت در شیراز

طرح ظاهری کابینت آشپزخانه به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. کابینت کلاسیک معمولا از جنس چوب ساخته شده ، پر زرق و برق و شلوغ هستند. این نوع کابینت باعث افزایش گرما و صمیمیت خانه می شوند. اما کابینت های مدرن ، شیک و ساده اند و فضایی مدرن و امروزی در خانه ایجاد می کنند. این نوع کابینت ها بیشتر از ترکیب مواد پلیمری، فلز، پلاستیک و چوب ساخته می شوند.

کابینت هایگلاس در شیراز

شاید به جرات بتوان گفت که امروزه در اکثر خانه های ایرانی، از کابینت مدرن استفاده می شود. این کابینت های خاص که معمولا های گلاس هستند، رنگ های متفاوتی دارند، اما سلیقه اکثر ایرانیان رنگ سفید آن را انتخاب می کند.

نمایندگی فروش کابینت آشپزخانه در شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع کابینت وکیوم ، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف آشپزخانه در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه همکاری نماید.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : کابینت,اشپزخانه,کابینت اشپزخانه, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 179 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 22:52

کار در منزل برای خانم ها - لیست کارهای پیشنهادی پر درآمد

شرایط اقتصادی با توجه به اوضاع کنونی کمی سخت، و تامین نیاز های ضروری خانواده ها بسیار دشوار تر شده است. در این میان پیدا کردن شغل مناسب برای خانم ها با چالش های بیشتری روبروست. کارورزی های بدون اجرت، ساعات کاری زیاد و حقوق اندک در کنار سیل تحصیل کرده های قدیمی و جوانان جویای کار از جمله موانعی است که پیدا کردن شغل جدید، به ویژه برای خانم ها را دشوار کرده است. البته هر کاری چاره ای دارد و در این مورد، کار در منزل راهگشای معضل بیکاری است.

خانم ها، به خصوص خانم های خانه دار، زمان زیادی را در منزل گذرانده و وقت خود را صرف کار در منزل می کنند. دلایل زیادی می تواند برای این اتفاق وجود داشته باشد: از علاقه به رسیدگی به فرزندان گرفته تا پیدا نشدن شغل مناسب بیرون از منزل یا نداشتن مهارت برای کارهای اداری. خیلی ها هم دوست دارند تا در منزل بمانند و یک کار خانگی را انجام دهند یا اداره کنند، به این دلیل که رفت و آمد تا محل کار برای آن ها دشوار است. البته، پیش از هر چیزی لازم است تا بدانید که برای انجام کار در منزل نیاز به اینترنت و کار با بعضی نرم افزار ها دارید، چرا که به وسیله اینترنت می توانید با افراد بیرون از منزلتان، اعم از مشتری ها یا کارفرما، در ارتباط باشید.

اگر شما یک خانم خانه دار باشید و مدتی را به کار در منزل گذرانده باشید، می‌دانید که کار در منزل از هر شغل تمام وقت دیگری بیشتر زمان و انرژی می گیرد و در بعضی روزها می تواند خستگی زیادی را هم به همراه داشته باشد. حتما حداقل یک بار به ذهن یک خانم خانه دار خطور کرده است که ای کاش می‌توانست از زمانی که دارد بهتر استفاده کند و بخشی از این زمان را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهد. در این میان خانم هایی هم هستند که از کار در منزل، کار آشپزی را به بقیه ترجیح می دهند و از انجام دادن آن لذت می برند. حالا اگر امکان این وجود داشته باشد که خانم ها بتوانند آشپزی در منزل را به عنوان یک شغل خانگی انتخاب کرده و ادامه دهند چطور؟

زنان توانمند این سرزمین همیشه دوشادوش مردان کار کرده اند و بار اقتصادی خانواده را در شرایط بحرانی به دوش کشیده اند. ایده های کارآفرینی زیادی برای کسب درآمد وجود دارند که می توان با توجه به شرایط خاص هر کس از آن بهره گرفت. در این میان، ایده های کار در منزل بیش از دیگر فعالیت ها مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند، چرا که به این ترتیب خانم ها می توانند ضمن کار کردن در منزل و در کنار خانواده شان هم حضور داشته باشند.  با توجه به توانایی های فردی هر شخص و امکانات او، می توان کاری با درآمد مناسب در داخل منزل معرفی کرد.

 

در بخش زیر به معرفی 6 کسب و کار خانگی خواهیم پرداخت که می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد در منزل باشد.

  1. چرم دوزی

چرم دوزی از آن دسته مشاغل خانگی پردرآمد است که نیاز به دقت و حوصله بالایی دارد، اما در عوض نیازی به سرمایه بالا ندارید. میتوانید از تعداد پایین شروع کنید و رفته رفته کار خود را گسترش دهید. در نظر داشته باشید  که استفاده از چرم مرغوب و دوخت مرتب دو نکته مهم هنگام چرم دوزی هستند که فروش محصولات شما را راحت تر میکند.

همچنین کسب اطلاعات و اشنایی با انواع چرم مثل چرم گاوی ، چرم بزی و چرم مصنوعی و ابزارهای چرم دوزی مانند نخ موم زده، سمبه، مشته، تخته کار، قیچی چرم و ... میتواند روند کارتان را سریع تر کند. برای چرم دوزی نیازی به فضای زیادی ندارید و یک گوشه از اتاقتان کافی ست. کار خود را از محصولات چرمی ساده تر مثل کیف پول، کیف مدارک، جاکارتی و کیف آرایشی شروع کنید.

 فروش محصولاتتان را از دوستان و فامیل شروع کنید و بعد دایره مشتریان خود را گسترش دهید. نمایشگاه های صنایع دستی محل خوبی برای فروش محصولات دستساز میباشند. محصولات چرمی به دلیل اصالت و زیبایی خاصی و همچنین دوام بالایی که دارند همواره مورد توجه بوده اند.

دوره های آموزشی چرم دوزی به فراوانی در اینترنت یافت می شوند و به راحتی با یک جستجو ساده در وب سایت های معروف از جمله آپارات یایوتیوب، تعداد زیادی از این آموزش ها را مشاهده نمایید.

 

2.آشپزی

آشپزی از لذیذترین مشاغل خانگی پردرآمد است، کافی است به آن علاقه داشته باشید تا علاوه بر لذت، پول را هم برای شما به ارمغان آورد. بسته به میزان علاقه خود میتوانید غذاهای سنتی یا فرنگی طبخ کنید و انها را به فروش برسانید. این فروش میتواند به صورت مستقیم باشد یعنی خود شما شروع به بازاریابی برای محصولاتتان کنید و با روش هایی مثل پخش تراکت، تبلیغات در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام و تلگرام، مراجعه حضوری به مکان های پرازدحام نظیر بازارچه ها و نمایشگاه ها، محصولات خوشمزه ی خود را به مشتریان ارائه دهید،

و یا اینکه شروع به همکاری با کترینگ ها و سایتهایی نظیر مامان پز کنید تا انها مانند یک پل ارتباطی شما را  به مشتریان وصل کنند، ناگفته نماند که داشتن یک ویترین برای ارائه محصولات ضروری است و مامان پز با نشان دادن عکس غذاهای خوشمزه شما به مشتریان بستر خوبی برای شناخته شدن شما و محصولاتتان میباشد.

 

3.شیرینی پزی

شیرینی پزی یکی دیگر از مشاغلی است که خانم ها بیشتر به آن علاقه دارند. خوشبختانه در دنیای امروز که دسترسی همگی ما به اینترنت راحت شده است یادگیری مهارت ها و حرفه های گوناگون نیز آسانتر از گذشته شده است. برای شروع شیرینی پزی در منزل نیاز نیست که حتما در دوره های گران قیمت و پرهزینه ثبت نام کنید. شما با سرچ در اینترنت و مراجعه به سایت هایی نظیر یوتیوب و جستجوی عبارت "اموزش شیرینی پزی" میتوانید یادگیری در منزل را از همین امروز آغاز کنید.

در نظر داشته باشید که اصل اول شیرینی پزی و به طور کلی اشپزی در منزل رعایت کردن نظافت و بهداشت است، به همین منظور مواد غذایی مورد استفاده را باید در ظروف تمیز در یخچال نگه داری کنید و همچنین استفاده از دستکش های مخصوص در هنگام شیرینی پزی ضروری است.

4.خیاطی

خیاطی و دوخت و دوز برای بسیاری از خانم ها یک منبع درآمد عالی است. اگر می خواهید یک کسب و کار پر سود را در منزل راه اندازی کنید و علاقه به کارهای خیاطی و برش و دوخت دارید، همین امروز شروع کنید. کار را از دوخت لباس های راحتی منزل شروع کرده و رفته رفته کار را گسترش دهید. اگر مهارت خیاطی خوبی داشته باشید می توانید لباس های مجلسی، مانتو شلوار و دیگر پوشاک زنانه را هم تولید کنید. بسیاری از خانم ها حاضرند برای خرید یک لباس خوش دوخت پول خوبی را به خیاط خوش قول بپردازند. برای شروع به یک چرخ خیاطی نیاز دارید. در واقع بخش زیادی از سرمایه اولیه صرف خرید تجهیزات و چرخ خیاطی می شود.

این روزها دوخت و دوز بسیار ساده تر از گذشته شده و نیازی به رسم الگو و محاسبات ندارد. الگوهای لباس آماده کار خیاطی را ساده کرده و می توان انواع پوشاک زنانه و بچه گانه را با این الگوها تهیه کرد. خب حالا که وسایل اولیه مهیا شد نوبت پیدا کردن مشتری و کسب درآمد است. برای مثال می توانید لباس بیمارستانی را برای مراکز درمانی بدوزید. یا با تولیدی های لباس همکاری کنید. دوخت لباس بچگانه برای همسایه ها و فامیل هم ایده خوبی است. با راه اندازی یک کانال تلگرامی مهارت های خیاطی خود را در دید سایرین قرار دهید تا سفارش های بیشتری بگیرید. همچنین برای شروع کار و تمرین می توانید برای اعضای خانواده خود چیز هایی بدوزید تا مهارت شما در خیاطی تقویت شود.

5.طراحی لباس

طراحی لباس ارتباط نزدیکی با دنیای مد و فشن دارد. صنعت مد و طراحی لباس از مشاغل پول ساز خانگی است. کار در منزل با طراحی لباس نیازی به صرف هزینه و سرمایه گذاری ندارد. اگر توانایی لازم را دارید و در این زمینه دوره های تخصصی را گذرانده اید می توانید حرفه پر سود خانگی خود را شروع کنید. البته خیلی اوقات هم نیازی به تحصیلات و گذراندن دوره های تخصصی نیست. بسیاری از خانم ها به صورت تجربی و با استفاده از ذوق و هنر خود در عرصه طراحی لباس به خوبی ظاهر می شوند.

این روز ها فضای فروش لباس ها و مانتو های خاص خیلی رونق دارد. مشتریان به دنبال مزون هایی می گردند که لباس هایی خاص با پارچه ها و جنس مرغوب تولید کنند و ترجیحا قیمت مناسبی هم داشته باشند. البته خیلی از این مشتریان حاضرند تا برای این لباس های خاص قیمت های بالاتری را نیز بپردازند! شما می توانید فروش لباس در مزون را به عنوان یک کار در منزل انتخاب کنید. برای شروع چنین کاری، می توانید دوره های آموزشی طراحی لباس را بگذرانید و از یک خیاط حرفه ای برای دوخت کارهای خود کمک بگیرید. اگر هم که خودتان دستی در خیاطی داشته باشید، می توانید دوخت لباس هایتان را خودتان در منزل انجام دهید و مقدار سود حاصل از کار خود را بیشتر کنید.

 

6.کارهای هنری

اگر شما به هنرهای دستی هم علاقه داشته باشید، می توانید درآمد خوبی از طریق کار در منزل با تولید محصولات هنری کسب کنید. در حال حاضر تمایل مردم به خرید کارهای دستی و خاص بیشتر از قبل شده است. هنرهایی از قبیل بافتن و کار با کاموا فضای بسیار زیادی برای تولید محصولات خاص ایجاد کرده است. از سبد های کوچک و بزرگ گرفته تا کوسن و وسایل دکوراسیون منزل، عروسک های تزیینی، و حتی لحاف های چهل تکه به خصوص در فصل پاییز و زمستان، هر کدام با توجه به توانایی ها و علایقتان می توانند یک منبع درآمد خوب برایتان باشند. خوبی این کار ها این است که یکنواختی کار های دیگر مثل کار های اداری را ندارند و شما را دائما با یک هنر جذاب درگیر می کنند. به این ترتیب از زمانی که برای تولید این محصولات می گذارید لذت هم خواهید برد.

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : لیست,کارهای,پیشنهادی,پر,درآمد, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 224 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398 ساعت: 22:10

پاورپوینت زندگینامه کارل راجرز

  • پاورپوینت زندگینامه کارل راجرز

    دید کلی :

    پاورپوینت زندگینامه کارل راجرز در 30 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت زندگینامه کارل راجرز در 30 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

    فهرست مطالب

    مقدمه

    زندگی نامه کارل راجرز

    کارل راجرز ، روانشناس معروف

    کارل راجرز کیست

    کتاب های کارل راجرز

    مرگ کارل راجرز

    نظریه شخصیت کارل راجرز

    بخشی از متن

    مقدمه

    کارل راجرز (Carl Rogers) (زاده ۸ ژانویهٔ ۱۹۰۲ – مرگ ۴ فوریهٔ ۱۹۸۷)، روانشناس آمریکایی، یکی از نظریه‌پردازان معروف شخصیت و یکی از چهره‌های اصلی در رویکرد روانشناسی انسانگرایانه و اگزیستانسیالیستی در روانشناسی است. راجرز به عنوان یکی از پدرهای تحقیقات روان درمانی شناخته می‌شود و به دلیل تحقیقات پیشرویی که انجام داده‌است، نشانِ مشارکت علمی برجسته از سوی انجمن روانشناسی آمریکا در سال ۱۹۵۶ به او تعلق گرفت.

    رویکرد فرد محور به عنوان رویکرد منحصربه‌فرد او در شناخت شخصیت و روابط انسانی، کاربردهای بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله مشاوره و روان‌درمانی (درمان مخاطب محور)، آموزش (آموزش دانش آموز محور) و دیگر سازمان‌های گروهی مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۱۹۷۲ راجرز به دلیل کارهای حرفه‌ای‌اش، از سوی انجمن روانشناسی آمریکا به عنوان شایسته‌ترین فرد برای دریافت نشان مشارکت حرفه‌ای برجسته انتخاب شد. او پیش از مرگش در سال ۱۹۸۷ به پاس فعالیت‌هایش در زمینهٔ درگیری‌های داخلی آفریقای جنوبی و ایرلند شمالی، نامزد دریافت جایزه ی صلح نوبل شد.

    و ...

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,زندگینامه,کارل,راجرز, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 200 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398 ساعت: 17:18

 

به دليل اهميت تركيب گله در پيش بيني سوابق گله و همچنين ارزيابي مداوم از وضعيت گله، شركت مديران تصميم گرفته است نرم افزاري جهت محاسبه تركيب گله(نرم افزار محاسبه سوابق تركيب گله) در تاريخ هاي قبل، آماده و به مشتريان عزيز ارائه دهد.

 

برخي  امكانات نرم افزار محاسبه سوابق تركيب گله:

- محاسبه زماني تركيب گله در هر بازه تاريخي

- نمايش اطلاعات آخرين وضعيت دامها در هر رده به تفكيك و به صورت كامل

- قدرت انتقال محاسبات انجام شده به نرم افزار اصلي

- محاسبه تركيب گله به تفكيك شركت جهت تعاوني ها

- نمايش اطلاعات آخرين وضعيت دامهاي ماده و نر به صورت جداگانه

- قدرت گزارش گيري و تبديل آن به هر نوع فرمت

- قدرت ساخت هر نوع گزارش

- قابليت تغيير فرمولها

- قدرت محاسبه اقلام تجميعي مانند ميانگين روز شير دهي، ميانگين روز آبستني دام، تليسه و ... در هر نوع بازه تاريخي

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نرم,افزار,محاسبه,سوابق,تركیب,گله, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت: 4:14

نحوه ارائه دادخواست بي نقص با همراهي وکيل حقوقي و کيفري در سال 2019

نحوه ارائه دادخواست، مهم‌ترين رکن دادرسي و از اساسي‌ترين رموز موفقيت در دادگاه‌ها و پيروزي در پرونده­‌هاي حقوقي و کيفري مي باشد. ارائه دادخواست بدون نقص و داشتن وکيل حقوقي و کيفري متخصص و دانا مي‌تواند نيمي از راه موفقيت را براي شما هموار نمايد. ما در دپارتمان دعاوي گروه حقوقي راديو وکالت، آماده خدمت به شما دوستان براي ارائه دادخواست به بهترين شکل ممکن در دادگاه­‌ها و شوراهاي حل اختلاف هستيم.

ارائه دادخواست

نحوه ارائه دادخواست در هريک از دادگاه ها و محاکم مختلف قضايي متفاوت است

مثلا نحوه ارائه دادخواست به ديوان عدالت اداري با نحوه ارائه دادخواست به شوراي حل اختلاف و همچنين نحوه ارائه دادخواست طلاق کاملا متفاوت است و بهتر است وکيل متخصص همان فيلد دادخواست مربوط را بنويسد يعني بهتر است براي ارائه دادخواست به ديوان عدالت اداري از وکيل متخصصي که سالها در اين زمينه تجربه دارد و پرونده هاي متعددي را انجام داده است استفاده شود و براي ارائه دادخواست عدم تمکين به يک وکيل متخصص دعاوي خانواده و طلاق مراجعه شود.

در اين سري مقالات ميخواهيم جهت آشنايي اقشار جامعه با مفاهيم حقوقي در چند مقاله نحوه ارائه دادخواست در محاکم مختلف را بررسي کنيم

نحوه ارائه دادخواست در ديوان عدالت اداري

نحوه ارائه دادخواست به شوراي حل اختلاف

نحوه ارائه دادخواست طلاق

نحوه ارائه دادخواست اعسار

نحوه ارائه دادخواست اعاده دادرسي

نحوه ارائه دادخواست عدم تمکين

نحوه ارائه دادخواست تقابل

نحوه ارائه دادخواست خيلي خيلي مهم است چون پايه و اساس تشکيل پرونده در دادگاه مي باشد


 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نحوه,ارائه,دادخواست,بی,نقص,با,همراهی,وکیل,حقوقی,و,کیفری,در,سال,2019, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت: 17:18

تجربه خريدي متفاوت را در کنار ما تجربه کنيد .

702s_1.jpg

توسعه اينترنت روش‌هاي خريد ما را به کلي دگرگون کرده است. منافع موجود در خريد اينترنتي هر روز تعداد بيشتري از مردم را به تجربه آن و ايجاد تغيير در الگوهاي متداول خريد ترغيب مي‏‌کند. امروز ديگر افراد اين روش خريد را بيشتر منطبق بر شرايط زندگي مدرن مي‏‏‏‌بينند. ويژگي‏‏‏‌ها و طبيعت خريد اينترنتي با روحيات و نيازهاي رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش براي پيشرفت‏‏‌هاي شخصي و جمعي خود هستيم.
امروزه بهاي اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌هاي روزانه بسيار گرانبها‌تر شده است. همه ما براي اين اوقات برنامه ريزي فشرده‏‌تري داريم. ديگر صرف زمان‌هايي نسبتا طولاني در فعاليت‏‌هاي نه‌چندان با اهميت مانند خريد و سفرهاي شهري براي بسياري از انسان‌ها اولويت خود را از دست داده است. هوشمندي انسان‌ها، آنها را مجاب مي‏‌کند که با تغيير در الگوهاي قديمي و نا‏کارآمد زندگي، هوشمندانه‏‌تر و امروزي‏‌تر زندگي کنند. صرف اوقات فراغت براي تفريح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علايق شخصي و رفع خستگي‏‏‌هاي روزانه اولويت بيشتري نسبت به فعاليت‌‏‏‏هاي وقت‌گير و در عين حال کم اهميت‏‏‏‌تر مانند خريد کردن دارند.
امروز ديگر براي بيشتر نيازهاي روزمره راه‏ حل‏‏‏‌هاي جديدتري وجود دارد، از جمله براي انتخاب و خريد کالا. ديگر کمتر کسي براي خريد کالا، بدون تحقيق و بررسي دقيق اقدام مي‏‌کند.
مشتريان پيشاپيش و قبل از خريد از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهايت استفاده را مي‏‌برند. مشتري در دنياي امروز حق انتخاب بيشتري را طلب مي‏‌کند و مايل است دقيق‏‌تر و با قطعيت بيشتري انتخاب کند. زندگي امروزي بي‏‌گمان خريد به رو‏‌ش‌هاي نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تري را مي‏‌طلبد. از همين روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرويس‌هاي اينترنتي و مشتريان فروشگاه‏‏‌‏هاي اينترنتي افزوده مي‌‏‏شود.

تمامي کالاها و خدمات حسب مورد داراي مجوز هاي لازم از مراجع مربوطه مي باشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

http://barachima.ir/

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : تجربه,خریدی,متفاوت,را,در,کنار,ما,تجربه,کنید,فروش فوق العاده نرم افزار با تخفیف استثنایی, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 237 تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 19:39

کورين هانکس (Hanex corian) چيست؟

کورين هانکس يکي از محصول شرکت هانوا واقع در کره ي جنوبي بوده و  اين برند شامل بيش از ?? رنگ متنوع  است. کورين هاي توليد شده توسط اين شرکت بسيار مناسب  براي مصارف تجاري، مسکوني و .. است. صفحات اين کورين را  مي توان در بسياري از کاربردهايي که بهداشت در آن ها خيلي اهميت دارد مانند آشپزخانه، بيمارستان ها، سالن هاي نمايش، مدارس و غيره استفاده نمود .ميتوانيد در اينجا نيز نمونه کارهاي اجرا شده با کورين هانکس را مشاهده کنيد. در بازار کشور ما ايران ، اين محصول با دو نام کورين هانکس و کورين هنکس شناخته ميشود که تفاوت آنها در صرفا در تلفظ ميباشد وگرنه هر دو تلفط و نگارش به يک محصول اشاره دارد.

در توليد کورين هانکس توجه به بالا بردن سطح کيفي زندگي بوده ، با اين سيايت کاري که يک توليد با کيفيت تنها بخشي از يک پروژه موفق است بلکه زيبا سازي فضا بخشي مهم در محصول ميباشد بنابراين توليد کننده در صدد بوده با رنگ هاي متفاوت اين بخش را هم با موفقيت انجام دهد.

 

با به طور مداوم بر آن هستيم تا بتوانيم خواسته هاي متنوع را در خانه ، مدارس ، مراکز بهداشتي و درماني ، هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه هاي خرده فروشي و موارد ديگر را در اختيار داشته باشيم و تقاضاي آنها را برآورده کنيم ، هدف ما غني سازي زندگي افرادي است که در آن فضا ها زندگي مي کنند ، کار مي کنند و بازي مي کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زيبا شناسي است.

 

کورين هانکس

 

سطح تميز و صاف و بادوام کورين هانکس مي تواند به کاهش زمان تعمير و نگه داري و تميز کردن کمک کند ، به شما فرصت بيشتري براي لحظات مهم زندگي مکند. زماني که شما سنگ کورينهانکس را انتخاب و خريداري مي کند قطعا آرامش خاطر بيشترخ خواهيد داشت.

قابليت خم پذيري و رنگ هاي آن به شما و سازنده شما امکان طراحي و ايجاد اشکال منحني را در پروژه هاي خود به کار ببريد.

 

کورين هانکس

حال مجددا به ارائه توضيحاتي کلي در مورد کورين هانکس (هنکس) در اختيار شما قرار مي دهيم

هانوا (HANWHA) يکي از بزرگترين شرکت هاي سهامي در کره جنوبي مي باشد کع از سال ????  با فعاليت در زمينه هاي مختلف از جمله فويل ( روکش ) هاي پي وي سي ( جهت استفاده در توليد درب هاي ممبران) شروع کرد.

اولين برند صفخان ساليد سرفيس به نام دوپونت مي باشد. در واقع نام اصلي کورين هانکس (هنکس ) ساليد سرفيس مي باشد. که ترکيبات اصالي آن مانند ديگر سنگ هاي کورين آلوميناي تري هيدرات ، رزين اکرليک و رنگدانه به همراه ژلي استر است. از جمله خصوصيات اين محصول طبف رنگي وسيع آن مي باشد.

سنگ کورين هانکس ( هنکس ) مانند ديگر سنگ هاي کورين مانند سنگ کورين ال جي قابليت ترميم و پوليش پذيري بسياري خوبي دارد ، که هنگام افتادن خط و خش  با يک پوليش ساده مانند روز اول خود درخشان و بدون موج خواهد شد.

کورين هانکس

قيمت سنگ کورين هانکس (هنکس )

از اين نوع سنگ کورين استفاده زيادي در بيمارستان ها ميشود نظير روشويي کورين ، زيرا خواص بدون درز آن ، باعث ميشود در درزها باکتري و ميکروب نفوذ نکند و در محيط ها بهداشتي اين امر بسيار مهم است .

اين نوع سنگ کورين (hanex) با مخلوط کردن رزين اکريليک، اپوکسي يا پلي استر با پرکننده بوکسيت پودر و رنگدانه ها توليد مي شود و تا ?? درجه سانتيگراد و يا بيشتر گرم مي شود. سپس مواد خرد شده در ورق ها يا اشکال برش داده مي شوند . علاوه بر ظاهر صفحات کورين ويژگي هاي کاربردي ، صفحات کورين نيز بسيار مورد توجه قرار گرفته , دوام بالاي صفحه کورين، خاصيت ضد لک ،ضد آب بودن و شستشوي آسان و تعميرات فوري همه از ويژگي هاي صفحه کورين به شمار مي رود .

کورين هانکس

کورين هانکس ( هنکس ) و يا همان ساليد سرفيس داراي سطحي خنثي و بدون خلل و فرج و درز مي باشد بنابراين ذرات ريز ميکروسکوپي و باکتري در سطح صفحه کورين رشد نمي کند

اين ويژگي ها باعث شده که سنگ کورين از جمله محدود محصولاتي باشد که مورد تاييد براي استفاده در صنايع غذايي و امور بهداشتي و بيمارستاني هستند.

صفحه کابينت | سنگ کورين | کورين هانکس | کورين هيونداي | آلاچيق

قيمت کورين هانکس

قيمت کورين هانکس به طور معمول بر اساس دانه بندي آن مشخص ميگردد . به طور کلي هر چه دانه بندي کورين افزايش يابد قيمت سنگ کورين نيز افزايش ميابد . ابعاد ورق کورين به طور معمول بين ???*?? سانتي متر است و ضحامت سنگ کورين ?? ميل مي باشد.

جهت خريد کورين هانکس ايا کسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد با دفتر نوين آبنوس تماس گرفته و از مشاوره رايگان کارشناسان ما بهره مند گرديد.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : کورین,هانکس,(Hanex,corian),چیست؟,صفحه کابینت و انواع آن, نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت: 13:54

لینک دوستان

خبرنامه